Sain Lindalta haasteen tähän. Elikkäs pitää kertoa 7 faktaa itsestään ja sitten haastaa mukaan seitsemän ihmistä.

1. Olen myöskin totaalinen laukkuaddikti. Niitä lojuu aivan liian paljon käyttämättömänä hyllyssä, mutta minkäs teet kun ne kaikki on niiiiin ihania!

2. Olen ylinirso ruuan suhteen. Katson kyllä tarkkaan mitä suuhuni laitan.

3. Minulle tulee aivan liian monta tilattua lehteä. Ainakin puolet voisi karsia pois, koska en meinaa keretä ees lukea niitä. ( paitsi käsityölehdistä en karsisi mitään )

4. Monesti kun aloitan tekemään jotain uutta käsityötä, se tuntuu aluksi tosi kivalta mallilta, mutta monesti on käynyt niin, että loppua kohti se ei olekaan enää ollenkaan kiva. Ja senpä takia moni tekemäni vaate lojuu hyllyllä. Tarvis varmaan pari kertaaa miettiä, ennen ku alottaa.

5. Inhoan rikkaruohojen nyppimistä. Meidän mansikkamaa on siitä todiste. Ei sieltä paljon mansikat erotu, mutta eipä käy linnutkaan niitä syömässä.

6. Olen aamu-uninen. Yleensä mulle ei kannata puhua ensimmäiseen tuntiin mitään.Se vaan on niin tympeetä nousta aikasin aamulla. ;)

7. Tykkään kaikesta retrosta. Ja keräilen (kirppareilta) kaikennäkösiä juomalaseja, ja muitakin lasitavaroita, jotka on värilasia.

 

Ja sitten seuraa haaste. Voi kyllä olla, että he ovat jo tämän saaneet...  

Ja haasteen saavat  :  Satu H. ,  Risuliisa , Tiina  ,  Zaro  ,  Pirre  ,  Petra  ja Tiina V.